2013. augusztus 15., csütörtök

3.rész

Igaz hogy még nincs meg a 3 komi, de egy nagyon jó barátnőm szeretne egy következőt..Szóval az Ő kedvéért itt a következő..:D 

Az előző rész tartalmából:

James nagy hírrel jött haza. El akarja vinni Los Angales-be. Beca ellenkezik, de vélük beadja a derekát, és elmegy Los Anagales-be James-szel és Vikyvel. 


3.rész 

Örülök hogy megismerhetlek 

Odaértünk a repülőtérre. Jó sok ember akar elmenni innen. Pedig szerintem szép hely. A jegyeket James megvette, mi addig leültünk. A gépünk 10 perc múlva indul. Addig lesz egy kis időnk enni. James szerint a repülős kaja még egy légynek se elég, és nagyon rossz. Ezért amit pakoltunk meg is ettük. A jegyeket megvettük, megkajáltunk, és elindultunk beülni a repülőbe. Hosszú volt a sor. Szerencsére James az első osztályra vett jegyet. Végre felértünk  repülőre. 
- Beca jól vagy ?! - kérdezte James - 
- Persze, csak félek egy kicsit...- fogtam meg az ülés karfáját - 
- Nem lesz semmi baj...- mosolygott - Ha felszálltunk, akkor már minden simán fog menni. 
- És ha lezuhanunk ?! 
- Nyugi már Beca..! Nem nagy cucc a repülés..- nyugtatott Viky - 
- Jól van naa..! 
- Megkérjük kedves utasainkat, hogy csatolják be az öveiket, felszállunk. 
Felszállunk...Félek..James és Viky kezét  fogtam, behunytam a szeme is. Enyhe rázkódást éreztem...pár perc múlva elenyhült..A levegőben vagyunk. Ilyenkor már kezdem lenyugodni..A laptopomat elővettem...James mondta hogy adjam oda, hagy beszéljen a srácokkal, mikor szállunk le. Viky és én elaludtunk.
*James szemszöge* 
Írtam a srácoknak egy üzenetet, hogy pár óra és ott vagyunk. Legyenek a repülőtéren. A lányok elaludtak. Nem tudtam mit csinálni, ezért követtem a példájukat........
Arra ébredek, hogy Beca felpofoz. 

- Ezt miért kaptam ?! - kérdeztem meglepődve - 
- Nem keltél fel. Csak így tudtalak felkelteni. - röhögött - 
- Köszi húgi. 
Leszálltunk a repülőről. Elmentünk, hogy felvegyük a csomagokat. Nem találtuk őket..Elmentünk a portára, de ott se tudta semmit..Hova tűntek a bőröndök ?! Kicsit megijedtünk,mivel minden cuccunk benne volt. Beca nagyon ideges volt, mert  a házból az összes emléket elhozta. A srácok is megérkeztek..Elfelejtettem nekik mondani, hogy Viky is velünk tart...Remélem kibékültem már Carlos-szal.
- Hey srácok..- mentem oda köszönni - 
- Akkor Ő lenne itt a kishúgom Beca. - mutattam rá - 
- Sokkal csinosabb vagy élőben csajszi...- mosolygott Logan - 
- Köszi..- bújt el a hátam mögé, közben röhögött - 
- És egy meglepetés. - jött ki Viki a hátam mögül - 
- Viky...!! - mondták egyszerre a srácok meglepődötten - 
- Sziasztok srácok..- mosolygott -
- Viky..- ment oda Carlos hozzá - Jönnél egy percre ?! 

- Persze. - mondta Viky, de nem nézett a szemébe - 
*Carlos szemszöge*
- Carlos figyelj ne haragudj...csak tudod na....- és megcsókoltam -
- Túl sokat beszélsz. - pirult el Viky - 

A távolból ujjongás hallatszott. Viky nem tudott megszólalni. Megfogtam a kezét, és visszamentünk a többiekhez. 
- Carlos te aztán tudsz valamit. - mondta Beca röhögve - 
- Oké...ez tiszta cuki, de még a csomagjaink mindig nincsenek meg. - közölte James - 
- Hé azok ott nem a mieink ?! - kérdezte Viky - 
- De..- kiáltott fel Beca - 
- Irány utánuk. - mondtuk egyszerre a srácokkal - 
A pár után futottunk. Valahogy mindig elkerültük Őket. A végén, csak sikerült megállítani. 
- Elnézést. Ezek a mi csomagjaink. - mondta Beca - 
- Jajj sajnáljuk..- mondta a nő - 
- Semmi baj. - mosolygott Beca - 
Csomagcserét megcsináltuk. Minden szerencsésen alakult. A kocsi kint várt minket. 

Következő rész tartalmából: 

A csapat visszamegy a házhoz ahol a srácok laknak. A lányok berendezkednek. Elmennek egy kis városnézésre, de a rajongókkal nem számolnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése