2013. augusztus 13., kedd

2.rész

Már is túlléptem a 100 látogatót..:DD Akkor itt is lenne a következő rész..:) 
3 komi és következő rész..:)) 

Egy kis emlékeztető az előző részből: 
Beca és James beszéltek skypen, de meg megszakadt a vonal. Elkísérte Viky-t meghallgatásra, de nem kapta meg a szerepet. Mikor hazamentek, nagy meglepetés várta Őket. James hazajött.


2. rész

Nagy döntés

Ugrottam fel a kanapéról, és megöleltem James-t. Már 4 éve nem láttam. 
- James..- könnyek potyogtak a szememből - 
- Ne sírj..- mosolyodott el - Itthon vagyok. - szorosan átölelt - 
- Én nem kapok ölelést ?! - jött oda Viky vigyorogva - 
- Gyere tee...- ölelte meg Őt is - Mekkorát nőtettek. 
- Te is megváltoztál. - mondta Viky - 
- Hát sztár vagyok drága. - röhögött - 
- Nem vagyok hülye... - ütötte meg a vállát - 
- Erősödtél ?! 
- Járok edzeni..
- Már értem. Mi baj húgi?! - jött oda James - 
- Annyira jó hogy itthon vagy..- sírtam - 
- Miért sírsz ?! - ijedt meg James - 
- Semmi..semmi..csak hogy végre láthatlak. 
- Jajj húgi. - adott a homlokomra egy puszit - Attól hogy sztár vagyok, mindig itt leszek neked.
- Szeretlek. - borultam a karjaiba - 
Olyan jó volt viszont látni James-t. Sokat változott. Bekísértem a szobájába. Mindent ugyan úgy hagytam, ahogy elment. A hokiposztereket, a sulis cuccokat, mindent. Hagytam, hogy kipakoljon. Addig csináltam pár szendvicset. Gondolom éhes. Addig Viky egy kicsit összepakolt. Hát nem olyan állapotba van ez a ház ahogy elment innen. Nincs elég pénzem felújítani. Bár semmihez sincs. Munkát nem nagyon találok ami nekem jó  lenne. James kijött a szobából, leült a kanapéra. 
- Megváltozott ez a ház. 
- Sajnos igen..- szomorodtam el - 
- Mi baj ?! 
- Nincs elég pénzem, hogy fenntartsam a házat. 
- Ezért is jöttem haza. Megszeretnélek kérni, hogy gyere velem Los Anagales-be
- Mi ?!?! - kiesett a pohár a kezemből - 
- Gyere velem húgi Los Angales-be. 
- Nem megyek..!!! Nem hagyom itt ezt a házat..!! Se Viky-t. 
- Figyelj Beca..- jött oda Viky - Engem ne félts..!
- De akkor is..Nélküled sehova..És nem hagyom itt a szülői házat..
- Beca..Húgi..!! Viky j....- nem hagytam hogy elmondja, kirohantam a házból - 
A kertbe szaladtam, ahol volt egy fa. Mindig itt üldögéltünk James-szel. Leültem a fa alá, és elkezdtem sírni. Nem akarok innen elmenni. Ki vigyázna a házra ?! Mi lenne velem Viky nélkül ?! Nem megyek. Inkább itthon maradok, és küzdök, de nem hagyom itt.... A fa lobja közül egy kis fénysugár szűrődött át. Olyan volt mint ha egy angyal lett volna ott mellettem. Egyszer csak végigfutott az agyamon, hogy új életet kell kezdenem, ha itt is kell hagynom mindent. Nem maradhatok itt egész életembe. A kis fénysugár eltűnt a fa lobja közt. Visszamentem a házba. 
- Beca jól vagy ?! - futott ki Viky -
- Persze. - mosolyogtam - Most jöttem rá, hogy ha más életet akarok, akkor mindent itt kell hagynom, beleértve téged is. 
- Drágám, hisz megyek veletek. 
- Komoly ?! - ugrottam bele az ölébe - 
- Beca...- keresett James - 
- Itt vagyunk. - kiáltottam be - 
- Beca..elhiszem hogy nem akarsz velem jönni, de....
- James hallgass már, és segíts pakolni...- csitítottam el - 
- Akkor még is velem jössz ?! 
- Igen. Végiggondoltam, és ez a legjobb megoldás. És Viky is velünk jön..
- Végre együtt lesz a család. - ölelt meg - 
- Akkor irány pakoljunk. - mondta Viky - 
- Oké. - mondtuk egyszerre James-szel - 
Viky hazament, hogy összepakoljon. Mi is azt tettük. Sok pakolni való volt. A régi holmik, az újak. A bútorokat itt kellett hagyni. Felmentem a padlásra. Milyen sok cucc van még itt. A képek amiket már évek óta keresek. Ezeket is betettem a bőröndbe. Átöltöztem egy amerikás pólóba, rá egy farmerdzseki, fehér farmnadrág, topánka, és hozzá egy divatszemüveg.
Viky is visszajött. Ő egy kicsit elegánsabbra vette a dolgok. Egy zöld maxi ruhát hozzá egy világosbarna magassarkú, és pár ékszert. 
Elköszöntem a háztól, és elindultunk a repülőtér fel. Itt hagyom New York-kot, és elmegyek Los Angales-be új életet kezdeni. 

Következő rész tartalmából:

Beca, Viky és James elindulnak Los Angales-be. Kisebb bajba keverednek a Los Anagles-i repülőtéren. A srácok már nagyon várják, hogy megérkezzenek, és előbben láthassák James kishúgát, de arra nem számítanak, hogy Viky is velük lesz. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése