2013. augusztus 12., hétfő

1.rész

Itt az első rész..:D Véleményeket kommentbe..:D 
Egy kis segítsék, hogy értsétek a történetet..:D
""---> valaki bemond valamit a történetbe
~ --> ha beszélgetnek valakivel telefonon, vagy skypen, vagy meghallgatás

1.rész

Végre itthon vagy

Mélyen aludtam, mikor megszólalt a telefonom. 
~ Haló..Itt Beca Maslow..
~ Szia húgi, meg se ismered a hangom ?! - szólt bele a telefonba James - 
~ Felkeltettél bátyó..!! Miért hívtál ?! 
~ Ideje volt felkelned..Amúgy csak azért mert gyere fel skype-ra. 
~ Megyek. 
Letettem a telefont, kikászálódtam az ágyból, és bekapcsoltam a skype-ot. 
~ Itt vagyok..- mondtam, de majdnem kiestem a székből - 
~ BECA ÉBRESZTŐ...!!!!  - ordított bele a mikrofonba Carlos - 
~ Szemét...!! Szerencséd van, hogy csak így tudunk beszélni...!! 
~ Háháháh...- röhögött - 
~ Olyanok vagytok, mint akik járnak, komolyan...! - mondta röhögve James - 
~ Kapd el helyettem is Carlos..!! 
~ Mi a helyzet csajszi ?! - jött oda Logan - 
~ Semmi..a szemét bátyám felkeltett..
~ Azt látom..- röhögött - Szi...- mire kimondta volna valaki hátulról leöntött vízzel - 
- Hali .. - jött be a barátnőm Viky - 
- Ezt miért kaptam ?! - álltam fel, és megöleltem - 
- Hogy felébredj...- röhögött - Kaptam egy üzenetet Carlostól, hogy nem vagy fent. 
~ CARLOS...!!!!  -ordítottam bele a mikrofonba - 
~ Tessék...?! - jött oda egy tálca a kezében - 
~ 1. mire kell a tálca?!
2. miért írtál Vikynek, hogy keltsen fel?!?! 
~ 1. félek James-től.
2. csak úgy...szívatni akarlak..- ahogy ezt kimondta a bátyám hátulról letámadta, csak annyit láttam, hogy Carlos eltűnik a kamerából - 
~ Szép volt James...- mondtam röhögve - 
~ Kendall hol van ?! - kérdezte Viky - 
~ Ennyire érdekel ?! - jött fel a kamerába Carlos, olyan féltékeny hanggal - 
~ Csak nem látom ott...- forgatta a szemét Viky -
~ Rosszabbak vagytok egy házaspár...! - mondtunk egyszerre Logannal - Hehehehe...
~ Húgi amúgy azért hívtalak, hogy........- megszakadt a vonal - 
- Mit akart mondani ?! - kérdeztem Vikytől - 
- Nem én vagyok a húga...!!!! 
- Nyugi már..Hagyd Carlost..! 
- Jó..Mennyi is az idő ?! 
- 12:30..miért ?! 
- Elkísérsz a meghallgatásra ?! 
- Persze..
"Hogy ti is értsétek Viky színészkedik, és énekel. Sokszor elkísérem a meghallgatásokra."
Felöltöztem...Egy viszonylag egyszerű ruhát vettem :
- Ennél csinosabban nem tudtál volna öltözni...- mosolygott Viky - Azt fogják hinni, hogy te mész a meghallgatásra..- puszilt meg - 
Elindultunk. Viky kocsijával mentünk, mivel az enyém szervizben van. 
"Kicsit összetörtem, de James nem tudja." 
- Itt lennénk.- álltunk be a parkolóba - 
- Milyen nagy ez a hely..- csodálkoztam - 
- Az biztos. Gyere menjünk be..
Bementünk. Jó sok ember. Mind a meghallgatásra jöttek. Remélem Viky felkészült. 
- Kezdek izgulni..- mondta Viky - 
- Nem kell hisz nagyon jó színész vagy. - nyugtattam - 
- Tudom. - dicsekedett - 
- Egóóó...!! de így szeretlek - átöleltem - 
- A következő Viky Casterville. 
- Ügyes légy. - mondtam utána - 
Bement a meghallgatásra. 
*Viky szemszöge*
- Akkor kezdhetünk is. - mondta a rendező - 
~ Dan hidd el én szeretlek. 
~ Anne sajnálom nem tudom elhinni...Hisz mindenki mást mondd mint te...
~ Ne másnak higgy hanem nekem...
~ Megpróbálok...
- Köszönöm szépen. Majd értesítjük. 
A gyomrom görcsbe volt, mikor kimentem. 
- Hogy sikerült ?! - rohant oda Beca - 
- Szerintem egész jól, de ezt majd eldöntik. 
Meghallgatás után elmentünk ebédelni a kedvenc helyünkre. 
- Szia Steven a szokásos. 
"Steven a legjobb haverunk" 
- Gyertek. 
Leültünk a helyünkre. 
- A szokásosat hozhatom?! 
 - Persze. - mondtuk egyszerre - 
Míg vártunk a kajára üzenetet kaptam. 
- Sajnálattal közöljük, hogy nem kapta meg a szerepet - 
- Neee...- kiáltottam fel - 
- Mi történt Viky ?! - kérdezte Beca - 
- Nem kaptam meg a szerepet.. - mondtam szomorúan - 
- Lesznek még jobb szerepeid is hidd el. - nyugtatott - 
- Tudom..de most ne foglalkozzunk ezzel együnk. 
Kihozták a kaját, megettük, és hazamentünk. Otthon leültünk videó játékozni. Mikor már belemerültünk, valaki befogta hátulról Beca szemét. 
*Beca szemszöge*
- Ki vagy, és mit akarsz.?! 
- Szia húgi..- mondta James - 
- James...- fordultam hátra - 


Következő rész tartalmából: 

James hazajött Los Anagles-ből, hogy meglátogassa Becát. Mivel nem nagyon tud itthon megélni Beca, James magával szeretné vinni. Viszont Beca nem akarja otthagyni a családi házat, és Viky nélkül sehová sem megy. Vajon Beca hogy dönt?! Maradt, és küzd a túlélésért, vagy elmegy a bátyával Los Angales-be új életet kezdeni?! 





4 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy nagyon hamar hozni fogod a következő részt. Remek lett. Ha tanácsot szeretnél (mert lenne egy pár..) Azt fb-n kérj ♥ Pussz ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :) Kövit!! :D ♥

    VálaszTörlés