2013. október 11., péntek

4.rész

Már nagyon régen nem írtam..:/ Bocsi mindenkitől..:) Mivel a suli elkezdődött, és már nem általánosba járok, nincs időm írni. .:/ Ezért hétvégén fogom ezeket pótolni. 
Akkor 2 komi és kövi rész..:) 

Az előző részek tartalmából:

Beca, James és Viky elindultak Los Angles felé. Beca egy kicsit a felszállásnál parázott. Mikor felszálltak mind a hárman eladultak. Leszálláskor elkállódott a csomagjuk. A srácok odaértek a repülőtérre. Carlos és Viky még mindig haragba voltak, de Carlos egy csókkal megtörte a jeget. A csomagok épségbe megkerültek, és elindultak a ház felé.

4.rész

Mikor minden egyszerűen nagyszerű

 Egy nagy limuzim várt minket a repülőtér előtt. Beültünk a kocsiba, és elindultunk a lakásunk felé.

- Milyen szép város.- szólalt meg Viky megtörve a csendet - 
- Ezt itt L.A. - mutatott Kendall körbe -
- Még limuzinból is mekkora, nem hogy sétálni benne. - gondolkodott hangosan Beca - 
-Ha gondolod megmutathatom a várost. - vágta rá Logan - 
- Megköszönném. - mosolyodott el Beca 
- Akkor már én is megyek. - reagált James - 
- Neked nem más dolgod lenne??? - kérdezte, miközbe belerugott a bokájába - 
- Elfelejtettem, hogy a családi cuccokat ki kell raknom. - mentette magát - 
- Köszönöm. - súgttogta Beca - 
A limuzin begurult a ház elé. A lányok csak álmúldoztak milyen házunk van. 
Bementünk, megmutattunk, hogy hol fognak aluni, és körbevezettük Őket a házba.
Nappali: 
Konyha: 
Viky hálószobája:
Beca hálószobája: 

- Úr Isten srácok, ez a ház gyönyörű. - kiáltott fel Viky - 
- Itt fogtok mostantól lakni. - mosolyodtam el - 
- Akkor jó lenne kipakolni. - vágodt közbe Beca - 
- Hagyjd majd én kipakolok. - ajánlotta James, miközben kacsintott egyet -
- Akkor mi el is mentünk. - fogta meg Logan Beca kezét, és kihúzta az ajtón - 
* Beca szemszöge *
Ahogy megfogta a kezem, pillangók repkedtek a hasamba. Bár Logan csak a haverom, de úgy érzem mégis többet jelent nekem. De nem akarok ilyenekre gondolni. A kezemet fogva elmentünk egy parkba. Mikor odaértünk láttam, hogy a park neve Hollenbeck. Annyira gyönyörű ez a hely. 

Romantikus. Mindenhol szeremles párok. Olyan fuán érztem magam, hisz nekem nincs pasim, és Logannal sétáltam. Egy fagyizóba beültünk. Logan rendelt fagyit, én pedig egy koktélt. 
Logan vett egy kiskanalat belenyomta a fagyiba, és elkezdett etettni. Elpirultam egy kicsit. 
- Mi baj Beca ? - kérdezte miközben nevetett - 
- Jajj semmi..- mosolyogtam - 
Odahajolt hozzám, és adott egy puszit az arcomra. Egyszer csak egy lány felkiállt, hogy "Ez itt Logan a Big Time Rush-ból." Valahogy nem számoltunk a rajongókkal. Szegény Logant nem hagyják békén. Elszaladtunk a lány elől, de egy kis "baleset".......

Következő rész tartalmából:

Logan-nak és Becának lesz egy kis balesete. Ám ez a baleset megváltoztatja a gondolkodásmódjukat. Otthon nagy munkálatok folynak, hogy minden a legnagyobb rendben legyen. 






2 megjegyzés: