2013. október 30., szerda

7.rész

Na akkor itt a kövi rész..:D Remélem tetszik a blogom..:D Komizzatok minél többen..:D
2 komi és kövi rész..:D 

Előző részek tartalmából:

Beca elmondja Vikynek mi van köztük Logannal. Lemegy filmért, de találkozik Logannel aki megcsókolja, viszont azt nem tudták, hogy ott van a hátuk mögött. James nagyon haragszik Becára, hogy nem mondta el neki.

7.rész

A tündérmese folytatódik 

Ott volt James a púltnál. Odamentem hozzá, adtam neki egy puszit, de elhúzódott. Nagyon haragszik rám. A sírást visszatarottam, de Viky észrevette, hogy folytogat. Elhívott. 
- Beca ez így nem mehet tovább!! Össze vagy omolva!! Mondd el neki mit érzel..!
- Tegnap próbáltam, de hiába. Talán örökre elveszítettem azt a személyt aki törődött velem..- mondtam, miközben könnycseppek csöpögtek a szememből - 
- Sajnálom Beca. Ismerem James-t mint a tenyeremet, de ebben nem fogok tudni segíteni..- húzta a száját - 
- Nem baj. Elég,hogy ennyit is segítettél. Reméelm idővel megbékél. 
Visszamentünk a konyhába. Letöröltem az arcomról a könnyt. Carlos meglátta, hogy piros a szemem. Odament Jameshez. 
*James szemszög*
- Haver miért csinálod ezt a húgoddal?? 
- Én nem csinálok vele semmit. Magát gyötri. 
- Nézz már rá..!! Össze van esve. Még Viky se tudja megvigasztalni...!! Peidg tudod, hogy Ő mindenbe tud neki segíteni. 
- Carlos, én nem teszek vele semmit. Olyan vagyok mint mindig. Ő túlozza el. Pedig nem kéne, hisz nem haragszom rá. - mondtam fapofával - 
- Jó te tudod. De haelveszíted az egyetlen családtagod aki szeret téged, akkor ne Logant okold, hanem magadat..!! 
Carlos visszament az asztalhoz. Én nem teszek vele semmit. Csak szembesítem azzal, milyen ha nem törődnek vele. Szeretem meg minden, de haragszom rá.....Majd megtanulja. Megreggeliztünk. Mindenki felöltözött. Viky egy farmert, és kötött pulcsit vett fel sapival. 
A húgom pedig.....Inkább nem is beszélek róla...
Soha nem vett még föl iyen ruhát..Kicsit aggódom érte. Vagyis...Az Ő döntése...Nem akarok az útjába lenni. Logan odament hozzá. Már szót elcsíptem mit beszélgettek. 
- Mi történt veled hercegnő??? - kérdezte megdöbbenve - 
- Milyen hercegnő?? Az a lány nincs többé. Most már Beca van. - mondta lesütött fejjel - 
- Beca kérlek térj magadhoz..- egy könnycsepp jelent meg a szeme szélén - 
- Bocsánat, hogy fájdalmat okoztam. - mint aki nincs itt - 
- Beca...!!!!!!!!! 
Kiment az ajtón, és belült a kocsiba. Mintha nem is Ő lenne. Belültem a kocsiba, a többiek is csatlakoztak. Elmentünk a stúdióhoz. Úgy volt megbeszélve, hogy a lányok is bejöhetnek, és megmutatjuk nekik hol vesszük fel a dalokat. Így is volt. A lányok tudkát 
, hogy a lemezre vesszük fel a dalokat. Valahogy nem számoltam azzal, hogy Beca kedvenc dalát fogjuk felvenni, ami nem más mint a Crazy For You. Mindig énekli vele. Ez most nem így történt. Csak ült a székben, a falat bámulva. Mintha csak egy test lenne, és a lelke sehol. Megcsuklott a hangom. 
- Valami baj van James ?? - kérdezte Kelly - 
- Nincs semmi. Bocsánat. - néztem ki az üvegen keresztül Becára -
- Szerintem tartsunk egy kis szünetett. - javasolta Logan - 
- Jó ötlet. 
Leültem a kanapéra, és gondolkodtam. Mit tettem a kishúgommal. Miközben ezek a gondolatok kavarogtak a fejembe, valaki megfogta a vállam. 
- Haver. - szólalt meg Logan a hátam mögött - Leülhetek? 
- Gyere. - mondtam szomorú hangon - 
- Sajnálom. 
- Mit sajnálsz? Azt, hogy tönkretettem a húgom életétt, azzal, hogí nem szóltam hozzá, és eltaszítottam magamtól?? Ezt sajnálod.???
- Nyugodj már le...!!! Beca ezzel nem fog meggyógyulni, ha itt siránkozol...!! Menj oda hozzá, és mondd el neki, hogy nem haragszol rá...!!! Tudod mennyire összetört belül.??? Elvesztette az egyetlen embert aki törődött vele. 
- Tudom...tudom...jóóó????? Nem kell még az orrom alá dörgölni...!!!! 
- Rendben. Én szóltam. De a helyedben, én odamennék hozzá, és beszélnék vele. 
Elment. Igaza van. Oda kell mennem hozzá. Elvettem az pohár vizet a tálcáról, és odamentem hozzá. 
- Beca hallasz engem?? Beca szólalj meg...!! 
- ......- csönd - 
- Kérlek egyetlen kishúgom szólalj meg...- mondta sírva - Szereltek...Nem akartam....Soha nem tudnék rád haragudni...Kérlek szólalj meg....- egy könnycsepp a kezére hullott, és rámnézett - 
- James...- mondta mosolyogva - Ne haragudj rám..- hajtotta le a fejét - 
- Nem haragszom kishúgi. - elemtem fel a fejét, és nyomtam egy puszit a homlokára - Itt egy pohár víz idd meg. - mosolyogtam - 
- Köszönöm. - nagy nyelésekkel megitta -
- Öltözz át te gyerek. A kedvenc számodat vesszük fel. - öleltem meg - 
- De nincs itt más ruhám. - szomorkodott - 
- Mire valók a bátyók. - nyújtottam át a táskát - Ezt azért vettem, hogy legyen egy L.A.-ben vett ruhád. 
- James ez egyszerűen gyönyörű. Köszönöm. Te vagy a világ legjobb bátyója. - ugrott az ölembe - 
*Beca szemszöge*
A ruha egyszerűen csoádaltos. Zöld ruha, hozzá kalap, szemüveg, papucs, és egy gyűrű.
Átöltöztem, és visszamentem a stúdióba. Megvártak míg visszamegyek. A srácok egyszerre bele a mikofonba, hogy "AWWWW...!!"  Elkezdték felnenni a dalt. Ott ugráltam és énekeltem. 

Következő rész tartalmából:

Minden helyre állt. Beca nem néz jól szemmel, hogy James egyedül van, ezért szerzni akar neki barátnőt. Vajon sikerrel???





1 megjegyzés: