2013. december 27., péntek

8.rész

Ójjajj...Már nagyon nagyon nagyon régen nem tudtam részt írni.:// Így igyekszem ma írni egyet..:) 

Új kapcsolat kezdete

A felvételnek vége lett. Nagyon ügyesek voltak a fiúk. Annyira büszke vagyok rájuk. Csak az bosszant hogy Jamesnek nincs barátnője..Nem baj szerzünk neki. A többiek hazamentek, Logan, James és én elmentünk sétálni a parkba. James végre megbékélt a gondolattal, hogy együtt vagyunk Logannal. Végig mosolygott, míg mi fogtuk egymás kezét, de láttam a szemébe, hogy valami zavarja. Tudtam, hogy az, hogy nincs senkie. Szegénykém. Sebaj. Szerzünk neki egyet..Hírtelen gúnyos mosoly mutatkozott az arcomon. 
- Mi ez a mosoly Beca ?! - kérdezte Logan - 
- Seemmi...- mosolyogtam - James nem mennél el venni egy turmixot ?? 
- De elmehetek..- nézett értetlenül - Beca neked málnás Logan neked? 
- Szőlő..
- Oké akkor mindjárt jövök. 
Mikor láttam, hogy James eltünt odafordultam Loganhez.
- Figyelj....Mi lenne, ha Jamesnek szereznénk barátnőt??? - néztem rá kiskutya szemekkel - 
- Felőlem okéé...- puszilt meg - Akkor hol kezdjük ? 
- Arra gondoltam, hogy tudod van az a lány aki neki nagyon bejön..Fel kéne hívni..és beszélni vele.
- Rendben..Hogy hívják a lányt..??
- Valami Angel Sheen. 
- Tudod a számát?? 
- Nem, de a bátyám igen. 
- Hogy szeded ki belőle? 
- Bízz bennem..Ismerem a bátyám, mikor zuhanyizik nem viszi magával a telót. Akkor kinézem.
- Okos vagy Beca..- megcsókolt- 
- Itt is lennék. - jött vissza James három turmix-szal - 
- Köszi bátyó.- adtam neki egy puszit - 
Sétáltunk még egy kicsit, aztán hazamentünk. Gyorsan ledobtam a cuccaimat, és felsiettem a szobámba. Felhívtam Víky-t.  Mondtam neki mit tervezünk. Mikor James elment zuhanyozni belopóztam a szomájába, és kilestem a számot. 
- Itt is lenne a szám. - fújtam ki magam - 
- És hogyan tervezed megcsinálni? - nézett kérdően - 
- Várj felhívom Logant. -gyorsan lesiettem a lépcsőn, szembe találtam magam James-szel - 
- Hali bátyó.- mosolyogtam, közbe besiettem Logan szobájába - 
- Szia húgi. - törölte meg a haját közbe értetlen fejet vágot - 
Felvittem Logan a szobámba. 
- Akkor mi legyen? Ki hívja fel? - kérdezte Viky -
- Majd én. - vettem ki Viky kezéből a cimkét - 
Tárcsáztam a számot. Kicsöng. Kicsit félek. Nem tudom, hogy fogok vele beszélni. Felvette.
- Szia James..Hogy hogy hívtál?? - olyan kedves a hangja - 
- Szia....Ja..James kishúga vagyok Beca. - mondtam félénken - 
- - Hali...Mit szeretnél? - kicsit elváltozott a hangja - 
- Csak szeretném, hogy elgyere egy kicsit James-hez.
- Kérdezhetek valamit? 
- Persze.
- A bátyádnak ugye nincs még barátnője?! 
- Nincs. Nyugodj meg. - mondtam - 
- Akkor ha úgy jó holnap reggelt ottleszek . ha úgy jó. 
- Rendben. 
Letettem a telefont. Minden a terv szerint halad. Angel holnap reggel itt lesz. Jamest el kell készítenem. Olyan 8 óra fele. Lementem vacsizni. Egyedül James volt lent. Mondtam neki, hogy holnap jó lenne ha korán kellnénk, és lemennénk a parkba. Értetlenül nézett rám. Visszamentem a szobába, egy tányér kajával a kezembe. Felhívtam az otthoniakat. Kiderült, hogy Ben /a volt pasim, és a legjobb haverom/ osztályelső lett, ahogy eljöttem. Sok minden megváltozott. Kaptam egy SMS-t Angel-től, hogy holnap 9 órára ittlesz. Addigra el kell készítenem James-t. Ránéztem az órára. 01:00. Aludnom kéne. Nem fogok tudni felkellni. Nagy nehezen elaldutam.........Csörög az órám. 08:00. Ideje felkellteni James-t. Letotyogtam a lépcsőn. Bekopogtattam a szobája ajtaján. 
- Mit akarsz Beca? - kérdezte kómásan - 
- Gyere öltözz..Megyünk sétálni. - mosolyogtam - 
- Minek???
- Csak öltözz...!! - mentem be a szobájába - 
Kinyitottam a szekrényét. Kidobáltam minden ruháját az ágyára. Végignéztem minden ruháját. Végül egy inget, szemüveget meg egy sapit választottam.
- Nemrossz..- mosolygtam - 
- Megyek gyorsan felöltözöm. 
Felszaladtam a szobámba. Gyorsan magamra kaptam valamit. 
- Indulhatunk? - kérdeztem, közbe átkaroltam a karját -
- Pe..persze. - nézett rám értetlenkedve - 
Kimentünk a házból. A park 10 percre volt tőlünk. Gyorsan lesiettünk. Jamesnek megigazítottam a haját, és ahogy megláttam Angel-t elmentem. Milyen gyönyörű lány. Leültem egy közelni padra.
*James szemszöge*
Mit akar már ez a lány?! Soha nem tudom mi jár a fejébe. Hírtelen megfordultam, és......Angel.
- Szia James. - üdvözölt - 
- Angel...Te...Te...Hogy...?! - mondtam dadogva - 
- A húgod hívott meg. Nem tudom miért. - mosolygott - 
- Így már értem ezt a nagy hajcihőt. - röhögtem - 
- Mi ?? - nézett furán - 
- Semmi..semmi...- mosolyogtam - Nem lenne kedved meginni velem egy turmixot? 
- De persze.
Elmentünk. Vettem neki turmixot. Sétáltunk, beszélgettünk. Annyira jó volt újra látni. Gyönyörű lett, bár mintha eddig nem lett volna az. A szőke haján csillogott a nap. Azt hiszem szerelmes vagyok. De nem akarom elsiettni..Most érkezett..Tuti megváltozott. Megismerem, és erőt mertítek magamon. Leültünk egy padra. Elmesélte mi történt, azóta mióta sztár lettem. Otthon nagyon sokat változott. 

Következő rész tartalmából:

James és Angel újra találkoztak. Mintha újra gyerekek lennének, visszaemlékeznek a régi időkre. De a kezük valahogy mindig összetalálkozik. Mi lesz ebből ??!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése