2014. január 25., szombat

9.rész

Visszatérés a gyermekkorba

Csak meséltem, és meséltem Angelnek. Szegényt nem hagytam szóhoz jutni. 
- James...James...elhiszem hogy sok mesélni valód van...de engem hagyj szóhoz jutni. - csitított el Angel a maga megszokott módján - Köszönöm. - röhögött - 
- Akkor mesélj te ha nem hagyod hogy én meséljek. - sértődtem be - 
- Te semmit nem változtál. - mosolygott, és adott egy puszit - 
- Még mindig haragszom...- röhögtem el magam - Soha nem tudnék rád haragudni. Gyere megmutatom hol lehet a legjobb hot dog-ot kapni. 
A keze és a kezem automatikusan egybeforrt. 
Megfeledkeztem arról, hogy kézen fogva sétálunk. Angellel egyszerre lenéztünk. Hirtelen elhúztuk a kezünket. 
*Angel szemszöge*
Mintha James nem az a cuki kisfiú lenne, akibe beleestem még régen. Most már szexi, és felnőtt. Mint én. Úgy érzem jobban beleestem. Ő már sztár, és mit akarhatna egy gyermekkori barátjától, akibe soha nem volt belezúgva. Reménykedni szabad...Odaértünk a hot dog-oshoz. James vett két hot dog-ot. Visszasétáltunk a házhoz. Olyan volt mint régen, mikor gyerekek voltunk. Együtt hülyéskedtünk. Igaz Becára nem emlékszem, hisz akkor költöztek el, mikor Ő megszületett. De most már végre megismerhetem James egyetlen kishúgát Beca Maslow-ot. Ahogy beléptünk a házba Beca egyből letámadott. Megfogta a kezem, és felvitt a szobájába. A szemei csillogtak a sok kérdéstől. Megszántam szegényt és elkezdtem.
- Beca...- kezdtem neki bátortalanul - Köszönöm. - és megöleltem - 
- Na...Na...Na...mesélj mi volt...- vigyorgott - 
- Sétáltunk, turmixoztunk, hot dog-oztunk. A séta kézen fogva...Awww.....Szerelmes vagyok...- dőltem le az ágyára - 
- Tudtam...Ne félj a bátyámnak is bejössz...Szerinted ennyi idő után miért tartotta meg a számod? - mosolygott kedvesen, azt hiszem kezdem megszeretni - 
- Nem tudom. 
Eközben James és Logan a szobában. 
- Haver mit tegyek?? - kérdezte James tudatlanul - 
- Menj oda hozzá, és hívd el randira. Bejössz a csajnak. - nyugtatta Logan - 
- Honnan veszed?? Hisz kb 10 éves korunk óta nem találkoztunk. Viszont akkor tudtam hogy bejövök neki..- mosolygott sunyin - 
- Ez most is így van. Haver menj oda a csajhoz, és hívd el randira. 
- Rendben. 
Felállt, és kiment a szobából. Felment a lépcsőn és bekopogtatott az ajtón. 
- Ki az?! -kérdezte Beca -
- Húgi engedj be. - mondta kedvesen - 
Kinyitotta az ajtót. 
- Angel beszélhetnénk egy kicsit? - nyújtotta a kezét - 
- Persze. - megfogtam - 
Kivezetett a szobából. Hátra fordultam. Becának egy "ez az csajszi jó úton vagy"  vigyor keletkezett az arcán. Lementünk az étkezőbe.  James felém fordult. 
- Angel..Eljössz velem egy randira? 
- Igen...- csillant fel a szemem, és a nyakába ugrottam - 
*Beca szemszöge*
Végignéztem a lépcső tetejéről, ahogy a bátyám elhívja. Angel felszaladt a lépcsőn. 
- Adj nekem valami szép ruhát...- vigyorgott és közben kapkodja a levegőt - 
- Gyere. -mutattam a szobám felé -
Kinyitottam a szekrényemet. Angel egyből francia összeállítást. 


2 megjegyzés:

  1. Eddig tetszik a blogod, és ez nagyon furcsa, mert nem szeretem a btr-t. Csak azt nem tudom, h ki ki. Mert az oké, h tudom, h ki az a logan, meg a többiek, azért az alap az megvan! :D csak azt nem tudom, hogy pl a Beca hogy néz ki? Sztem ezeket "tisztázni" kéne. beca a fejléceden lévő lány lenne, 'taylor swift' felett? És taylor ki? És az a fiú? Én ezt a kérdést úgy oldottam meg, hogy csináltam a blogomban egy olyan oldit, hogy szereplők, és néhány adat.
    Am tetszik a blogod, csak lenne néhámy észrevételem, ha nem baj! - túl gyorsan írsz. Sztem lehetne részletesebben is, mert skkor még jobb lenne... (: és az is, hogy beca azt mondta, hogy milyen rég látta már a bátyját, még az előző valamelyik részben. Dehát pont előtte írtad, hogy skype-oltak...
    Remélem azzal, h leírtam a véleményemet csak segítettem, és nem rontottam... de ha igen, akkor tényleg sorty! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia..:) Köszönöm hogy ezeket leírtad..:))
      Mindig szükségem van véleményekre-..:)) és megfogadom a tanácsod..:))

      Törlés