2014. február 23., vasárnap

10.rész

Első randi

Kivettem a ruhát a szekrényből. Hoztam a vasalódeszkát, és kivasaltam neki. Angel ott ült egy törölközőben az ágyamon. Zöld szemi csak úgy csillogtak, attól a tudattól, hogy James-szel megy randizni. A fürdőben a csap meg volt engedve, hogy Angel le tudjon fürödni. Annyira belemerült a vasalás nézésébe, így megfeledkezett a kádról. Látjuk, az ajtón szivárog a víz. Gyorsan letettem a vasalót a deszkára, és kinyitottam az ajtót. Elárasztottam a szobámat. Nagyot sikítottunk. James és Logan felszaladt a szobába. James-en nem volt semmi csak egy törölköző ahogy Angel se volt több. Gyorsan Angel-re dobtam a takarómat.
- Mi történt húgi ?? - kérdezte James - Ja és nem kellett volna rá dobni...Láttam én már törölköző nélkül is.  - röhögött - 
- Nagyon vicces Mr. Maslow. - röhögött Angel - 
- Mr. ?! - csodálkozott -
- Miért is ne...- mosolygott -
- Senkit nem zavar, hogy a szobámból akvárium lett??? - zavartam meg mindent -
- Mi történt itt ??? - kérdezte Logan -
- Megengedtem a vizet, hogy lefürödjek,  és elfeledkeztem róla. De nem akartam..- sajnálkozott Angel -
- Semmi baj drágám. - ment oda hozzá James - Beca biztos nem haragszik. Igaz húgi?!
- Persze hogy nem...- mosolyogtam - Na bátyó menj készülődni, én meg leviszem a ruhát, meg Angel-t a lenti fürdőbe. Ja és bátyó ha kész vagy nem lesni...- néztem rá csúnyán -
- Igen is kisasszony. - tisztelgett előttem -
A srácok kimentek a szobámból. Elzártam a csapot a fürdőbe. A szobámat bezártam, hogy még véletlenül se jöjjön ki víz. Angel meg én lementünk a lenti fürdőbe. A ruháját letettem a szék karfájára, és leültem a kanapéra. Angel bement a zuhanyzóba. Úgy örülök neki, hogy James újra randizik.  Támadt egy ötletem, hogy megnézem James hogy áll. Átmentem a ház másik felébe. Bekopogtattam. Logan jött ki, egy suprával a kezében. Be akartam menni, de nem engedett. 
- Nem jöhetsz be..!! - fogta meg a mellkasom - 
- Miért nem ?! - néztem rá kiskutyaszemmel - 
- Mert nem láthatod James-t addig amíg kész nem lesz...- puszilta meg a homlokom - 
- Héé...!! Ez az én szövegem...! De jó..!! - pusziltam meg - 
- Szia Kicsim..- röhögött - 
- Szia..- néztem rá gúnyosan - 
Lassan visszasétáltam a fürdőhöz. Angel már kész volt. A gyönyörű szőke haját felfogta. A smink egyszerűen tökéletesen passzolt hozzá. A ruha.....arról ne is beszéljünk. Úgy nézett ki mint egy angyal. Nem véletlenül az a neve. James hirtelen a hátam mögött termett. Megfogta a vállam. 
- Gyönyörű vagy....- csodálkozott - 
- Köszönöm..- mosolygott, egy kicsit elpirulva - 
- Hölgyem mehetünk?! - nyújtotta a kezét - 
- Persze. - fogta meg Angel -
Odamentem Logan-hez. Megfogta a derekam. Úgy néztük hogy kilépnek az ajtón. Felnőtt a bátyám. 
Büszke vagyok rá. 
*James szemszöge*
Beültünk a kocsimba. Angelből sugárzott a jókedv. Érzetem azt a kötődést, mint kis korunkban. Csak most több. Kezdek belé szeretni. Kinéztem egy éttermet. A város másik felében van, és a legdrágább, de megéri. Érte bármit. Bekapcsoltam a rádiót. Éppen a mi számunk ment. Angelön láttam, hogy énekelni akar. Elkezdtem. Becsatlakozott. Egész úton énekeltünk. Már fél úton jártunk, mikor egy autó elénk vágott. Hirtelen elkaptam a kormányt. Belementünk az árokba. 

10 perc múlva magamhoz tértem. Érzetem, hogy a vér folyik le az arcomon. A kocsi széttört. Angel eszméletét vesztette. Nagy nehezen kiszálltam a kocsiból. Kiszedtem Angelt is. Láttam az arcát. A szilánk elvágta. A telefonomhoz nyúltam. Hívtam a mentőket. 

Pár perc múlva kint is voltak. Betették Angelt. Én nagy nehezen tudtam járni, ezért én inkább ültem. A mentős azt mondta sok vért vesztettem. Angel úgyszintén. Elindultunk. Angel magához tért a mentőben.
- James...James...fáj...- mondta nyöszörögve -
- Ne beszélj...Sok vért vesztettél...- könnyek hullottak a szememből - 
- Hol vagyok..?! Mi történt...?! 
- Belementünk az árokba...Mentőben vagyunk...Megyünk a kórházba...
- Ja....- és elájult -
- Angel kérlek maradj velem...Szeretlek...- sírtam - 
- Ne féljen...Pótoljuk a vért és minden rendben lesz. De önnek is meg kell nyugodnia. Önnek is kell vért adni. -mondta a mentős - 
Nagy nehezen megnyugodtam. 

Odaértünk a kórházba. Mind a kettőnket egy kórterembe vittek. Lefeküdtem az ágyra. Angel még mindig eszméletlen volt. Oda jött hozzám egy doktor. 
- Hozzátartózó ?! 
- A húgom. 
Megadtam a számát. Felhívták. Nekem adtak egy kis nyugtatót, és fájdalomcsillapítót. Elaludtam. 
*Beca szemszöge*
Felkaptam a kabátomat, és beültem a kocsiba. Olyan gyorsan hajtottam, ahogy csak tudtam. A többiek jöttem utánam. Mikor odaértem becsaptam a kocsinak az ajtaját. Besiettem a kórházba. Odamentem a pulthoz.
- Jó napot. A bátyámat nem rég hozták be. Balesete volt..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése